27 Jun - Dak Tu Beli Beg Baru

Memula tu takde plan pun nak beli beg ni. Sebenarnya juz main2 je ngan gerfrend nak suruh dia beli handbag supaya senang nak letak camera. Ye la, kalau nak bawak camera pegang tangan je senang hilang. So kalau ada handbag, takde masalah la (boleh tumpang). But, gerfrend aku ni jenis yang tak suka bawak handbag, so aku ada idea. tink~!!

Maka wujud lah beg eiger yg cam aku pakai dalam gambar tu. Beg ni, gerfrend aku yg bayar (dia nak belanja ke? tak tau la plak, haha). Lagipun aku mmg dah lama nak beli beg yg camni, senang nanti nak masuk bawak hospital nak jumpa pasien. Boleh simpan lab coat, stetoskop, sphygmo, light pen, bla3.. Memang nanti akan sangat berguna pun. Dan harga dia takde la mahal sangat, juz rp 50k/rm20 utk sebuah beg yg sangat berguna, beg yg berkualiti, tahan dan smart (klo tak cayer, tgk kt gambar,hehe~)

No comments: